outrage




Vaknar upp till den här falska anklagelsen.
Kollar sen bloggen och får se en outrage från syrran.
Men du ville ha mer underhållning på bloggen, var så god. Du får stå för den.


sis
om där släppte min huvudvärk:
Jag har fan varit ensambarn i 750 år men nog fan fick inte jag någon öl!!! okej det hände kanske nån gång.. men aldrig fon va de dagen efter iaf!

gissa om red leather:
Nej Sofia.Du fick dom för att mamma är trött på att du alltid tar och rör bort hennes dyra. Det värsta är att detta säkert var din plan från första början eller hur


kan ju tillägga till syrrans försvar att jag o pappa inte hade en sån där father- daughter-moment igår, han frågar oss varje kväll om att han måste vara världens bästa pappa, varje kväll. med eller utan öl i handen.



Godmorgon!


Kommentarer
Postat av: Denise

hahahahaha

2012-02-04 @ 11:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0