russin

Har precis klivit ur badet efter 1 och 1/2 timme i det asvarma vattnet. Skönt men nu är hela jag som ett russin. Jag saknar Ida och vill åka till London. Jag vill boka min nästa resa. Jag vill tjäna massa pengar. Jag vill flytta här ifrån. Jag vill att min pojkvän ska komma hem. Jag vill att telenor ska sluta lura mig på pengar. Jag vill ha en bättre bil. Jag vill åka till Julie i gbg, jag vill åka till Kins i H-stad. Jag vill ha en snyggare kropp. Jag vill ha godis. Jag vill orka göra det jag måste göra. Jag kan tänka mig jobba i Norge. Jag vill lära mig spanska. Jag vill få ordning på mitt liv..fast ändå inte..jag vill få ordning på mitt sätt....


Så jag lyssnar på Adele i väntan på att komma på lösningen till mitt liv..


Jaaaa Ida, du är med på denna super fräna feta blogg, Grattis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0