livet på en fredagsrast


Här om dagen samlade jag vuxen poäng utav bara den... samt fyllde på mina manlighets poäng!
Innan jag for hemåt stannade jag till på Shell o tvättade rutan lite snyggt o köpte mig en flaska spolarvätska då jag höll på att ta livet av mig själv samt med resenärer på vägen en morgon när jag skulle till jobbet.
Bara det kändes helt konstigt!
Dock så väntade jag med att fylla på spolarvätskan tills jag kom hem, med rädslan att ett eventuellt pinsam situation skulle uppstå då jag kanske inte visste var jag skulle hälla osv..lagom pinsamt o fråga liksom.
Minns ju bara första gången jag skulle tanka en bil.
Och tur var väl det för väl hemma spenderade jag 10 min med att försöka få upp motorhuven, tur att jag bor i skogen o att ingen behövde se detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0