a change for the better

Håller på att möblera om här. Kommer befinna mig i detta hus i alla fall de närmsta sex veckorna av mitt liv, så jag kände att lite komfort och trivsel skulle vara på sin plats. Jag tog mig ett av de större rummen i huset och gjorde det till mitt. Så nu slipper jag ha alla min a kläder i lådor under sängen, det finns gott om plats och mysigt blir det.

Måste hålla mig sysselsatt annars sitter jag bara och stirrar på datorn..iiifaaall Martin skulle logga in. I morgon kväll efter jobbet ska jag göra en tavelvägg. Den kommer bland annat bestå av lite Bali, lite konst av en 4-åring, Clint Eastwood och lite från Egypten. Jag ska ta en bild..men bara om det blir bra  :)


Kommentarer
Postat av: sofia

smsar inte du och martin med varann på viber? för dom har ju wifi ganska ofta :)

2012-01-30 @ 10:59:06
Postat av: Sofia

Jo då, men försöker att inte messa för mkt, bli lätt för mkt :P

2012-01-30 @ 13:49:56
URL: http://fiafredrikssons.blogg.se/
Postat av: sofia

haha jaha, tänkte väl det. johan har nämligen hört av sig till mig typ varje dag så då funderade jag på vad för taskig grabb den där martin va som inte hade hört av sig till dig, men så såg jag va gosigt han hade skrivit till dig på facebook så nu är alla tvivel som bortblåsta haha! ;)

2012-01-31 @ 23:01:11
URL: http://soffiipropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0