med på listan

Har inte uppdaterat här på sjukt länge.
Orsaken är en blandning mellan: skaffat mig ett liv, aningen upptagen och att jag bor på ett ställe där det finns absolut noll att skriva om. Och min fantasi räcker inte så långt.
Kollade in besöksstatistiken och märker att jag är med på folks listor, listor över bloggar man följer...gulligt. Jag vet hur besvikelsen känns när man dag efter dag kollar in på en blogg, och man får se samma inlägg gång på gång.
Sådan var jag förr, har botats för det nu.


Det finns inte så mycket att skriva om här i skogen.
Men det är vackert en morgon som denna.
Blev glad för att äntligen ha fått snö men efter att ha skrapat rutan denna morgon i 10 minus är jag nu nöjd.
Våren kan komma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0