stundar student

Mamma har stått i köket precis heeela dagen. Jag har städat i ordning mitt rum, så nu kan jag till och med nästan tänka mig att bo här :P
Pappa skurar pollenlackerad altan o det står bord och stolar överallt.
Mitt upp i allt detta tycker syrran att det passade bra att ta tag i flytten från sin lght tillbaka till flickrummet.
Väldigt mycket kvar att göra men på något sätt känns allting under kontroll, det är INTE bra..för det betyder om jag känner denna familjen rätt att det kommer bli mega stressigt i morgon och denna kväll kommer bli sen. Ja jaaa...allting blir bra..solen skiner ju :)


Nu ska jag åka o handla ytterligare mat till detta kalajs,
frågan är bara, vart ska det få plats?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0