äntligen helg

Efter en hektiskt vecka är det super skönt med lite ledighet. Avslutade veckan med himmelskt god middag på Alberts i Trollhättan. Hade en super kul kväll med mina sköna brudar på jobbet, tack för det!

För övrigt så e jag så jävla lack på telenor...dom pratar runt varandra hela tiden o efter x antal samtal verkar de verkligen inte få till det när det gäller att låsa upp min telefon. Ett moment 22!
Det är så sjuukt jobbigt att vara utan. Jag vill kunna bli nådd, ringa mina vänner. Känns som jag är 10 år gammal och måste bestämma två dagar om jag kan leka med lilla Kajsa. Men det funkar inte, för så lever ingen annan som har en telefon. Ja, ni kan ju tänka er min situation. Bo på landet, att inte ha någon telefon.

Sen så har min pojkvän gått upp i rök. Misstänker att han befann sig någonstans i Skåne igår kväll. Vi får väl se om han dyker upp eller hör av sig i helgen.Det är ju inte så lätt att höra av sig när han inte har någon tel att ringa till.

Cali roadtrip, highway 1.
förra våren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0