Rostad

Sitter här med en kopp te, rostade bröd o proppar i mig c-vitamin så mycket jag kan. Knät e paj sen gårdagens fotbollsträning o har åkt på en bamseförkylning. Det var ju iofs bara en tidsfråga i och med att jag jobbar med barn. Skönt att jag var ledig idag då...

Vill ägna detta inlägg till att ge mig lilla klapp på axel.
Från att inte ha tränat ett skit de senaste åren har jag denna veckan avverkat 3 träningspass.
Kanske inte så konstigt att kroppen tog lite skit o blev sjuk men det känns bra ändå! :)

Lite mer klapp på axel då jag gick upp klockan 7 på min lediga dag trots att jag inte fått sova ett skit pga av mitt knä o mådde skit pga av förkylning..dessutom spendare jag mina 1,5 första vakna timmar till att städa o hänga tvätt i pv:s lägenhet! Gryyym e jag! ;)

Ps. Jag älskar morognpasset i P3, ever lasting löööve <3

Ha det bäst denna soliga fredag,
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0