whats is löööve?!

Så här ser det ut på morgonen när jag gör mig i ordning, jag får stå på tå (syns tyvärr inte på bilden) för att spegeln sitter så himla högt. Vadårå tänker ni killar, eller snygga tjejer som inte behöver smink...men står man på tå så länge blir det jobbigt, speciellt när man ska ut o ska försöka få till det lite bättre än 8 minuters sminkningen 06.06 på vardagarna.


MEN
Nu har livet blivit lite bättre, ett i-lands problem mindre i mitt liv.


Min snickarkille har snickrat ihop en pall till mig.
Kan vara något av det finaste någon gjort för mig.
Så omtänksamt.
Det här skulle man kunna kalla definitionen av kärlek.

Kommentarer
Postat av: sjöpöl

Ha ha det var bästa på länge.. Ska skälla på joel när han kommer hem och säga att jag minsann aldrig fått någon egen-gjord-pall av honom!!

2012-03-01 @ 14:52:05
Postat av: Idahoe

Åååh du är så kär och go. Han har tur han som får dig för sig själv så mycke. Men i maj är de min tur. Ja tänker fan inte bygga nått till dig, kanske en hatt i plywood för de vet jag att ja bra på.. men nej, ja kommer nog inte göra de. Men romantiskt blir de, de kan ja lova.

2012-03-02 @ 19:10:08
URL: http://wahman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0