Om vingarna bär

Härlig morgon. Börjar inte jobba förrän lunch. Sitter ute i solen och njuter av en kopp kaffe.
Får precis samma känsla som jag fick sommaren innan jag reste till Sydost Asien. Då bodde jag hemma. Lediga dagar åt jag frukost ute på altanen, solen stekte, vinden var i stort sett stilla, man kände lukten av nyklippt gräs och fåglarna kvittrade som galningar. Sådana här mornar är det underbart att bo så här på landet, en sådan morgon är det idag.

Imorgon åker jag till London. Ska bli hur jävla kul som helst. Saknar Ida så jag blir tokig och äntligen ska vi få rocka fett sida vid sida igen. Nu ska jag ta mig upp på min mors gigantiska men ack så väl sorterade vind där hon har förvarat och sparat allt mellan himmel och jord för att få tag i en liten resväska. Ska bara ha handbagage med mig, alltså 10 kg. Hur fan ska det gå till?!? :P


Fick höra den här låten här om kvällen, fick en jätte härlig känsla i kroppen.
Nu har jag kommit på varför. Det här bandet spelades hårt på P3 guld och efterfesten.
Jävla epic kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0